zaterdag 6 oktober 2018

TERROIR































In de voorkamer werkt Guy Weizman om een nieuw stuk voor te bereiden voor Club Guy & Roni.

Brave New World 2.0

Hij wil kijken of O-H een goeie schrijf- en denkplek voor hem is. Ik breng verschillende soorten thee. Eerst een Chinese dan een Japanse. In de middag lunchen we in de keuken na zijn wandeling in de tuin. Over twee weken vervolg.

Op het terras rapen Ron, mijn groene vriend en ik kastanjes.
Verpotten stekken van familieplanten voor de plantenjagerskamer.
Het duurt niet lang of alle planten op het terras zullen naar binnen moeten.
Morgen in ieder geval de clivia's als er toch veel sterke mannen zijn voor ODE.

Een lofzang van Wilbert van de Kamp, Sander Martens en Tassos Sarampalis op duurzaam boeren & samenwerking, de lokale & internationale keuken.

Sander Martens hangt zijn fotowerk op ter inspiratie.
Hij noemt de expositie 'Terroir'.

Daarna zijn Stijn, Laurens en Wilbert en ik naar het aardappelfeest gegaan.

Nu zijn we allemaal brak.
Wilbert ligt nog in bed.

Een dag niks.

Behalve dat er later vanmiddag voor Laurens een collega van Radio Rijnmond langs kwam met haar vriend die hier een huis zoeken. En ineens allemaal mensen die de tuin wilden zien.

Goed dat ik mijn eigen plek heb. Een territorium.

Mijn afspraak was met  Joep Stapel die langs kwam voor een artikel over Oosterhouw in dodo/nododo voor het Lewis Caroll Genootschap.











1 opmerking: