vrijdag 7 september 2018

NOO/kom langs!








De tafels waar de 45 ondernemers zaten zijn gedekt met foto's van het jaar waarin Wilbert en Laurens het huis openden voor nieuwe bezoekers. Morgen en overmorgen de laatste open dagen. Ik maak zuurkool en in ganzenvet gesmoorde varkenswangen. Appels uit de tuin voor een tarte tatin.

Kom langs!

Wilbert en ik zijn een goed team en spreken de groep toe over hoe en wat en waar. Er zit sap in.

Met de Wilde Slager, die als Batman in het echt ook bestaat als David Rutgers, plannen gemaakt om vanuit schilderijen te gaan koken volgend jaar. 
God wat kan hij lekker wild koken.
Ook de groenten in het zuur en de peer met kaas zijn wild. 

En wat is het fijn om er niet alleen voor te staan!

Ik heb het huis ingericht en voor het zoet gezorgd. En granito gemaakt van de vlierbessen uit de tuin voor de ontvangstborrel. De routine zit nog in mijn systeem als ik de blokjes chocolade met peper, noten en maanzaad op de kristallen bordjes leg.

De zeven gangen verliepen soepel en zo'n partij mag vaker van mij [niet te vaak!:-)]. 

Nu verder met de plannen voor het sanitair.
De komende maanden gaan we verbouwen.

Van de hete zomer naar de geurige herfst!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten