zondag 19 augustus 2018

KOM STUDEREN










De bibliotheek is een ideale werkplek. Resident Aldo Houterman ontdekte er een vooruitstrevende Hildegard von Bingen vanuit de Middeleeuwen. En ik hervond mijn introductie van de toekomst door Kevin Kelly in een stapel op een van de uitschuiflades.

The Inevitable.

Aldo en ik spreken over zijn onderwerp. De filosofie van Brein en Lichaam.
Niet hoe het lichaam denkt maar hoe het beweegt.
Kelly laat zien hoe we in de toekomst gaan dansen als alle schermen opgeheven zijn en in de ruimte oproepbaar, Hildegard laat het lichaam het doel zijn van de zoektocht naar heelwording.

Hier is het een komen en gaan door de oase.

Wadlopende dames en hun dochters met een veel te vol programma.
Bruiden en Bruidegommen die ontroerend hun design for living kunnen vieren in het grote gulle huis.

En ik...

Onvermijdelijk komt de rouw.
En gaat het lichaam liggen.

De tuin is ver weg.
Ben blij als ik voor anderen kan koken.
De Japanse salade uit 'Een liefde van Swann' voor Alexander Tempel en Aldo.

Eigenheimers en mosselen in bouillon met aardperen of crosnes en bieslook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten