zaterdag 25 augustus 2018

HISTOIRE d' O-H
















Kim probeert haar op maat gemaakte corset uit. En we oefenen met het openen van oesters. Vanachter het kamerscherm zie ik de flessen Kanonkopf Kadett voor Klaas' memorial. 

Een prent uit Rome. Waar we ons verloofden.

Ik maak me klaar voor een marathon aan partijen. Een huwelijk, een sub rosa dag en een vriendendag op de sterfdag. En een week later 60 ondernemers.

Met Sarah Nixon speel ik met kleuren. Er moet wat geschilderd in het huis.
Terughoudend of juist in contrast en fel.
Ik aarzel.

Een oase aan hout, en goud, tegen grijs. Het is een heerlijk bad van het oude leven. 
Een kaart van Oscar Wilde en Bosie ontroert me.

Sepia.

En muziek klinkt door het huis. 
Josien de Vries speelt cello. Die lijkt op het corset.

We spelen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten