woensdag 8 augustus 2018

KOM SLAPEN



















Oosterhouw. 


13 kamers, een zolder en een tuin. Ruimte genoeg voor logies. Dat bleek wel de afgelopen dagen. 30 man in huis en tuin. Voor het eerst tenten op de as en in de boomgaard. Slapers in de openlucht. 


Nu is de rust weergekeerd. Kasper kookt. De plannen vormen zich.


Een muziekkamer en een schrijverskamer voor residents, de chique kamer van de notaris voor andere gasten die ook een Klaas' ontbijt krijgen en een kluis met een werkplaats voor een kunstenaar. Dat kan ook een appartement worden. 


Dit najaar hoop ik een goeie uitvoerder te vinden voor deze plannen. Er moet sanitair komen! 


Dan ga ik me volgend jaar geheel op gastenontvangsten richten.


Dit najaar komen er nog genoeg in de situatie met maar 1 douche.


De mannenbroeders met broeder Dielemans gaan muziek opnemen.

Damien Troadec komt nog in de voorkamer meedoen aan SHIFT een performance over een dag op O-h met Stijn Pommee als gast.
En Josien de Vries gaat vier dagen cello spelen rond Klaas sterfdag eind augustus.

Kom ook slapen op O-h!













1 opmerking:

  1. Ik heb vooral belangstelling voor die kluis!!!! En zie ik daar Bear weer ???

    BeantwoordenVerwijderen