donderdag 19 juli 2018

VOORTGANG




















Drukte voor ik naar Londen ga om een One on One student te bezoeken. 

De schilderijen worden getaxeerd.
Als ik de plannen door wil zetten die zich ontwikkelen dan moet de oude collectie ruimte maken voor nieuwe ontwikkelingen in de kunst.

Ik blijf opruimen tot alle kasten, kamers een kloosterlijke orde krijgen. Kalm, leeg en stil.

Stijn, Reinate, Hubertine en Maria installeren een bed. Bosie logeert en slaapt heerlijk naast me.

Een begin om vier a vijf units te maken in het huis.
Met goede bedden en eigen sanitair.

Reinier de Gooijer maakt de eerste schetsen.

Gasten blijven in het huis als ik er niet ben.
Zelfs een partij gaat door.
Hoort ook bij de experimenten van dit jaar.
O-h moet ook zonder mij kunnen bestaan.

1 opmerking:

  1. fijn. Ik was gisteren in een landgoed aan de Vecht met een Dom van der Laan klooster(tje) erbij. Over jou gepraat. Dat was fijn. Ontmoette daar ook een one to one student van je. Nu moet ik alleen nog naar je huis komen. Wil graag, maar ben nog te druk. Gaat lukken in 2019 hoop ik. Vaar wel. Fijn dat je bestaat.

    BeantwoordenVerwijderen